Top5 hoteli
Regulamin
§1. Definicje
Administrator - TURMAN Piotr Mańkowski, ul. Literacka 219/1, 60-461Poznań, NIP: 779-127-23-06
Klient - Hotel lub Firma reklamująca się w serwisie HotelewPolsce.pl
Użytkownik - osoba korzystająca z serwisu w zakresie wyszukiwania, przeglądania informacji dotyczących Hoteli w Polsce
Abonament - Opłata pobierana za świadczenie Usługi za każdy Okres Rozliczeniowy
§2. Postanowienia ogólne
- Regulamin określa zasady prezentacji hoteli w serwisie HotelewPolsce.pl.
- Niniejszy Regulamin określa warunki umowy zawieranej pomiędzy Klientem a Administratorem.
- W celu dodania hotelu do serwisu należy wypełnić formularz Dodaj Hotel lub przesłać mailem bądź faxem zamówienie na prezentacje pobrane ze strony serwisu z działu Reklama.
- Warunkiem wyświetlania pełnej prezentacji obiektu jest podpisanie zamówienia oraz terminowe uiszczanie Opłaty Abonamentowej.
§3. Warunki zawarcia umowy
- Przedmiotem Umowy jest świadczenie Usług reklamowych - promocyjnych prowadzonych przez Administratora na rzecz Klienta.
- Administrator zastrzega sobie prawo do wyboru obiektów, z którymi zostanie podjęta współpraca.
- Umowa jest zawarta na okres dwunastu miesięcy.
- Za datę zawarcia umowy, uważa się datę podpisania umowy przez Klienta.
- Jeżeli Klient nie później niż na 30 dni przed upływem okresu dwunastu miesięcy, na który umowa została zawarta, nie powiadomi na piśmie Administratora,iż nie zamierza zawierać kolejnej umowy, uważa się że została zawarta następna umowa na kolejne dwanaście miesięcy.
§4. Płatności
- Opłata Abonamentowa jest pobierana z góry za cały okres rozliczeniowy.
- Do Opłaty Abonamentowej za Usługę doliczony zostanie podatek VAT, zgodnie ze stawką obowiązującą w dniu wystawienia faktury VAT.
- Opłata Abonamentowa opłacana jest na podstawie wystawionej Faktury VAT - przesłanej drogą mailową na wskazany adres e-mail plus faktura w formie papierowej jest wysyłana listem poleconym na adres wskazany w zamówieniu.
- Klient zobowiązuje się do zapłaty należności za wystawioną Fakture Vat na rachunek bankowy wskazany na fakturze w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury.
- W razie nie dokonania płatności w terminie, Administratorowi przysługuje prawo do naliczenia Klientowi odsetek za zwłokę, w wysokości ustawowej za każdy dzień opóźnienia, od nie uiszczonych opłat, poczynając od dnia następującego po dniu, w którym upłynął termin płatności faktury.
§5. Obowiązki Administratora
- Administrator zobowiązuje się do świadczenia usług na rzecz Klienta z należytą starannością.
- Administrator zobowiązuje się do umieszczenia wszelkich informacji dotyczących obiektu Klienta na podstawie materiałów uzyskanych od Klienta drogą telefoniczną oraz elektroniczną.
- Administrator zastrzega sobie prawo do poprawiania wpisów i usuwania reklam innych serwisów konkurencyjnych.
- Administrator zastrzega sobie prawo do krótkotrwałych (nie przekraczających 24 godzin rocznie) przerw technicznych związanych z konserwacją, wymianą, aktualizacją systemu oraz serwera.
- Administrator zastrzega sobie prawo do zablokowania wyświetlania wpisu Klienta w przypadku nieuregulowania płatności w terminie, bez ponoszenia odpowiedzialności z tytułu zablokowania wpisu.
- Administrator nie odpowiada za usterki wynikające z przyczyn niezależnych od administrującego np. klęski żywiołowe, awarie łącz telekomunikacyjnych.
§6. Obowiązki Klienta
- Klient zobowiązuje się do terminowego regulowania Opłaty Abonamentowej.
- Klient zobowiązuje się do informowania Administratora serwisu o wszelkich zmianach danych teleadresowych hotelu.
- Klient zobowiązuje się do nieodpłatnego przekazania zdjęć obiektu oraz wyraża zgodę na umieszczenie w prawym dolnym rogu każdego zdjęcia logo serwisu HotelewPolsce.pl.
- Klient odpowiada w pełni za treść zamieszczonego wpisu.
- Klient dodając Informacje wyraża zgodę na ich publikację oraz wykorzystanie przez Portal HotelewPolsce.pl w celach promocyjnych.
- Klient ma pełną możliwość zmian danych teleadresowych, opisów, zdjęć umieszczonych we wpisie bez ograniczeń w ciągu12 miesięcy: to jest w czasie trwania abonamentu.
- Klient nie może dodawać informacji, które nie są zgodne z obowiązującym w Polsce prawem, a w szczególności:
-przyczyniają się do łamania praw autorskich (Ustawa o prawie autorskim i prawach
pokrewnych z dnia 4 lutego 1994r.),
-zawierają wulgaryzmy (art. 3 Ustawy o języku polskim z dnia 7 października 1999r.),
-zawierają treści pornograficzne.
§7. Postanowienia końcowe
- Klient podpisując umowę o Świadczenie Usług Reklamowych poświadcza zapoznanie się z niniejszym Regulaminem oraz Jego akceptacją.
- Złamanie przez Klienta postanowień zawartych w umowie lub regulaminie skutkuje natychmiastowym usunięciem z serwisu – bez prawa sprzeciwu oraz zwrotu pieniędzy.
- Użytkownik będący Konsumentem może odstąpić od Umowy bez podania przyczyn składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni od dnia zawarcia umowy.
- Aby prawidłowo skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować serwis Hotelewpolsce.pl o swojej decyzji w drodze oświadczenia (pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną) przed upływem terminu 14 dni od dnia zawarcia umowy. W przypadku odstąpienia od umowy przez Klienta serwisu Administrator zwraca wszystkie otrzymane od Klienta płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Serwis Hotelewpolsce.pl został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności serwis Hotelewpolsce.pl dokonuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient zgodził się na inne rozwiązanie.
- Użytkownicy wyrażają zgodę na otrzymywanie korespondencji elektronicznej i tradycyjnej dotyczącej spraw administracyjnych, informacji promocyjnych Serwisu oraz reklam w okresie trwania Umowy oraz po jej zakończeniu, chyba że w formie pisemnej nakażą serwisowi HotelewPolsce.pl usunięcie swoich danych z jego bazy.
- TURMAN Piotr Mańkowski właściciel serwisu HotelewPolsce.pl zastrzega sobie prawo do zmiany treści Regulaminu.
- Niniejszy Regulamin powstał zgodnie z prawem polskim.
- Kontakt w sprawie zamówień lub w związku z innymi sprawami organizacyjnymi kierowany będzie na adres: biuro@hotelewpolsce.pl.
- Administratorem Państwa danych osobowych zebranych w trakcie korespondencji jest Turman Piotr Mańkowski z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Literacka 219/1, 60-461 Poznań. Dane osobowe mogą być przetwarzane w celach: przedstawienia oferty handlowej, realizacji czynności przed zawarciem umowy lub realizacji umowy, odpowiedzi na Państwa pytania – w zależności od treści Państwa wiadomości . Podstawą przetwarzania danych osobowych jest artykuł 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady ( EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO), tj. realizacja umowy lub podjęcie czynności przed zawarciem umowy, artykuł 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. Państwa zgoda artykuł 6 ust. 1 lit. f , tj. prawnie uzasadniony interes administratora – chęć odpowiedzi na Państwa pytania i wątpliwości. Dane osobowe są przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania określonego w ust. 3 powyżej , tj. do przedstawienia oferty handlowej, zawarcia umowy , udzielenia odpowiedzi na Państwa pytania lub wątpliwości i mogą być przechowywane do upływu okresu realizacji umowy i przedawnienia roszczeń z umowy. Osoba, której dane osobowe są przetwarzane na podstawie zgody ma prawo dostępu do danych, ich sprostowania , usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesieniu sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych osobowych , z zastrzeżeniem , że prawo do przenoszenia danych osobowych dotyczy wyłącznie danych przetwarzanych wyłącznie zautomatyzowany. Osoba, której dane osobowe są przetwarzane na podstawie zgody , ma prawo do jej odwołania w każdym czasie, bez uszczerbku dla przetwarzania danych osobowych przed odwołaniem zgody. Osoba, której dane osobowe są przetwarzane ma prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne , jednak brak ich podania powoduje niemożność realizacji umowy, podjęcia czynności przed zawarciem umowy, przedstawienia oferty handlowej, odpowiedzi na pytania i wątpliwości.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem: 20.05.2018r.